2012年5月7日 星期一

❤ 暗瘡皮膚的專屬美肌飲品 ❤ (送9,000支試飲,先到先得)

曾經,這個品牌在Staice 身上效果未夠顯注!
一年後,再試,就黎個大平反吧!!~

一年後,Staice 的膚質跟一年前的也不同了!
同樣試上了30支,一個月的份量。效果,卻比一年前的有所不同!~

這一次,差不多飲上了一個月,剛好是打完Fraxel後飲的。
發現,打Fraxel時出的小小暗瘡仔,在開始飲用了Chocola BB 幾天後,就發覺暗瘡仔係會比平時快一點好!

這點,相信除了Fraxel自身影響外,Chocola BB都有。

點解?
因為Chocola BB建議飲用的人仕當中,就係有「關注肌膚乾燥及暗瘡問題人仕」。


由於Chocola BB 含在大量的維他命B2、B6及其他維他命B群。肌膚係欠缺維他命B群時,就會好容易出現乾燥、易生暗瘡的情況。


當身體能夠大量補充咗很易被人體吸收的維他命B群時,就可以改善到問題。
注意哦!引致流失維他命B群的原因,係偏食、長期捱夜、愛食甜品及油膩食品。怪不得我以前會生暗瘡咁勁了!@@

除了,暗瘡會快一點好之外,Staice 也發現多一樣嘢!就係暗瘡好返後,印仔會好快復原! 點解呢?


翻查返資料,原來Chocola BB 含有大量的「嫩白薏米精華」!係人都知道,薏米係美白聖品之一!唔怪得我啲印仔會咁快就淡晒!當然,配合上美白精華,就可以事半功倍了!~

而維他命B群,仲可以促進細胞更生及新陳謝加快!令到健康0既細胞可以準時接捧,肌膚持續健康。

怪不得這一次打Fraxel,可以咁快就復原了!原來,護膚真的不能只做表面,內裡的底子都要做足~~~

貼心的Chocola BB還貼心地設計為「零卡路里」!令到一眾飲用人仕可以放心不會怕致肥!~~ 加上不含咖啡因,咁就唔怕會飲到上癮。就算睡前飲用都可以輕易入睡。~~


Staice 提一提醒大家,飲用後數小時,尿液會呈黃色狀態。係因為身體吸收了Chocola BB 維他命B群後,部份會係尿液排出,係正常情況哦~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

有無人想一齊免費試飲 Chocola BB?今次MyDress就聯同Chocola BB一次過送出3,000支!仲唔快啲黎搶?






 





Staice FacebookStaice Liu/ Paradise Garden










Staice Weibohttp://weibo.com/staice
Staice Emailstaice_liu@yahoo.com.hk




沒有留言:

張貼留言